Friday 10 June 2011

semua CERITA sekian lama ♥

dah berapa MINGGU aku takboleh bukak blog. membabi nya lah kaan -.-
dah nak habis CUTI baru boleh bukak. bodoh! sape yang buat blogger ni. aku nak tumbuk dada dia :DD


dah dah nak cerita ni.

cuti dah habis, so kena focus for PMR, eh dah nak PMR eahh? hahah cibot!
13th june ni naik sekolah. rasa macam TAKPUAS langsung je cuti. memBOSANkan diri. tusyen lah bagai kaan. yang dorang dok pergi sana sini bagai. ahh korang memang suka bagai bagai dengan aku bajet aku JEALOUS lah haaa? *kadang kadang lah jealous.
maklumlah dah berapa minggu tak update so cerita memang PANJANG kaan ? karangan ni.

6th JUNE 2011
aww awww, A MONTH kaay.
ye wan azim. menyayangi awak adalah terindah.
*ape lancau nak menjiwang kat sini
hahah blog aku, suka aku lah :p


11th june 2011
dah esok nak pi MELAKA bandar bersejarah, berjalan'jalan taktau lah.
amek gambo lah tuu. *perkara biasa.
dahdah, dah malam byebye blogger, bye stalker.

                                                 
                                                  oxox mia ♥

No comments:

Post a Comment